Inspirerende sprekers
Roy van de Moosdijk
Wat heeft ruimtevaart te maken met merkdenken? Nou alles! Merkdenken gaat namelijk over visie ontwikkelen, ambitieuze doelen stellen en voorwaardelijke missies inzetten om je doelen te bereiken. In dit wonderlijke universum ligt misschien wel de sleutel voor jouw organisatie. Wat kunnen we leren van bedrijven als Space X en wat zijn voorbeelden dichter bij huis? Hoe stimuleren we innovatie en wat moeten we doen om ons doel te bereiken.
Als ondernemer vind ik het leuk om andere ondernemers te inspireren of juist verhalen te horen van andere ondernemers die mij inspireren. Mijn missie is geslaagd als ik mijn publiek aan het denken heb gezet, dat ze na het horen van mijn verhaal met een positief gevoel naar huis gaan en dat ze zich gemotiveerd voelen om er iets mee te doen. Als dat gebeurd, dan is mijn doel bereikt.
Start your engine en ga mee op missie.
Ik ben te boeken voor:
Een inspirerende verhaal over merkdenken als start van jullie missie. Daarnaast ben ik ook in te zetten tijdens branding- en strategievraagstukken. Ik verzorg trainingen en workshops over merkdenken. In een aantal simpele stappen gaan we samen op reis, op weg naar jullie missie met mij als specialist aan boord.
Op het einde van mijn verhaal:
Weet mijn publiek:
Voelt mijn publiek:
Gaat mijn publiek:
Aan de slag
Wil jij aan de slag met (iemand van) het Sprekerscollectief? Neem dan contact met ons op.